Jag faller,

Hääääjj
Vet inte riktigt vad jag har gjort men det ser ut som att fler folk verkar vara intresserade utav mitt fartfyllda liv :D Dock äre inte så fartfyllt och inte intressant heller. Men det här lovet drog i väg med en jävla fart och jag hann inte göra allt som jag skulle hinna med. Missade å träffa några personer osvosvosv och så fick jag bara vila i typ 2 dagar. Kände igår och idag att jag behövde nog ligga i min säng i en vecka och bara sova. Men men.. Skolan har börjat och då äre bara ta och starta om från början och slita som en tok till nästa lov. Får försöka ta det lite lugnt på helgerna iaf.

Min dag idag har sett ut så här:
Jag fick min 12 timmars skönhetssömn. Uuuuuuuunderbart! Dock har jag svarat på sms i sömnen och även startat min dator i sömnen? Hahaha. Började plugga direkt när jag vakna och tog en paus vid 4 och gick å handla lite gooudis :) När jag hade gått halvvägs till konsum så insåg jag att jag hade glömt att sätta på mig bh:n :D SÅ jävla smidigt utav mig! Kollade sedan på ett avsnitt utav Vampire diaries och sedan fortsatte jag plugga till 18:45. Då gick jag ner och åt vårrullar :D Feeeeting gött. Och nu sitter jag här igen! Tror jag ska kolla på sista avsnittet av säsong 1. Sedan blire nog åter lite pluggning.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0