Let me be myself,

Tjäääääääännare
Dålig uppdatering eftersom jag har vart hos Linnea i nåra dagar!
Va med solis på lördag kvällen. De andra dagarna har vi åkt bil, haft snöbollskrig i bilen, kört bil själv, slipat och spaklat inför tapetsering, tapetserat.
Kom hem vid 6 tiden idag. Känslan när jag öppnade dörren till mitt rum var inte så nice, känslorna var blandade. Va dunder stökigt eftersom jag hade så bråttom att åka iväg i lördags när jag precis hade kommit hem från mora. Men fan så gött å slänga sig i sängen. Har iaf städat lite på mitt rum och vikt tvätt och ätit mat. Nu ska jag skutta in i duschen sen blire gosa ner i sängen och somna åt film! Idag är det sista dagen på lovet.. Nya tag som gäller imorgon.bläblöblläblbä..

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0