my soul melts,

Lördag idag! Innebär att min lång helg är snart över. Börjar redan få skolångest. De är fan inte bra. Men är trött så innåthelvete på kultur och stil historia nu. Finner iiiiiiiinge intresse alls i det. Snart över tack å lov. Under helgen ska jag bara ta det lugnt och försöka bli frisk. Hela min kropp fuckar ju ur just nu. Mina halsmandlar har blivit stora så inåthelvete så jag kan knappt svälja saliv. Inatt vakna jag utav att jag knappt kunde andas och samtidigt fick jag plötsligt värk som fan i bröstbennet. Alltså under brösten mitt emellan revbenen. Gjorde svin ont. Drog papperskorgen mot sängen för de känndes som ajg skulle spy också. Så underbart. SÅ under det senaste dygnet vill jag inte ens räkna vilka olika tabletter/Medicinier jag har tagit.

 

Dock är urinvägsinfektionen redan bättre tack å lov. Annars är livet på topp kan jag tycka. Frågan är bara när det kommer vända. Tidsfråga alltså, för nu har jag vart på bra humör för länge utan att få nå aggro anfall. Uuuuuuuuunderbart. Snart 18 också. Känns ännu bättre. Dock glömde jag nog å berätta igår att jag har NÄSTAN slutat röka. Fyfasen vad duktig jag har vart/är. Är dock lite svårt i skolan när de jag umgås med röker. Så får la se hur de går på måndag. Men ska försöka vara stark :D Nu har jag nog skrivit en hel uppsatts och creds för den som orkade läsa allt onödigt babbel. Hade bara lust å skriva av mig lite.

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0