my soul melts.

Kan någon vänlig själ ta hand om mitt liv lite granna så jag får ta och vila mig i ungefär ett halv år. Och när jag vaknar vill jag helst ha topp betyg i skolan, ha körkort+bil, ska även ha börjat träna så jag är snygg som satan när jag vaknar, jag vill inte ha några problem med varken kompisar, familj eller killar, jag ska ha skaffat mig ett jobb och sparat ihop så att jag har en rejäl awesome summa på sparkontot så att jag kan resa utomlands i 2 veckor utan att det knappt syns, när jag vaknar upp med någon/några förbannat sköna människor och parta sönder eftersom jag är då 18 om jag vaknar upp efter ett halv år. Den som känner sig sugen på detta kan ju höra av sig. MVH den allsmäktige, Sara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0