No matter what I say,

Vart finner jag den där obeskrivliga känslan. Den känslan mellan två personer som är så stark. Så stark att varenda liten del i kroppen vibbrerar av glädje ungefär som nervösitet fast en bättre känsla. När ska man sluta leta efter den där känslan. Eller när ska man sluta tro att man kan finna den känslan igen. Är den där känslan likadan för alla eller är den olika för alla. Tror jag snackar lite i gojjan. Eftersom jag redan skriver massa runt kan jag även tillägga att varför i helvete har ingen sagt att serien vampire diaries är så fruktansvärt bra för? + snygga killar. Holymakarony. Mora kanske imorgon. Får la se. Lär väl märkas om jag drar dit eller inte. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0