Not over you,

KOm till Mora igår. Blir sjuk de första jag gör. Höll på å kväva mig inatt också, kult. Sovit skit dåligt men skit i reeeeee. Palla ligga hemma hos mormor å tycka synd om sig själv också så jag klädde på mig å fräscha på mig så gott som möjligt imorse och knallade iväg till mitt förra jobb där jag fick frukost som bestod utav chebab tallrik. hähähhä Snacka lite med chefen å Sarisch. Lär hitta på nå sköj med den bruden å syrrans fd pöjk ikväll :) Så nu ska jag försöka ta det lugnt, kolla lite på vampire diaries :)) hähä Pöss ps. sitter ensam i mormorslägenhet nu och är rätt uttråkad. HEHE råka kika på rean nere på stan också. Blev några hundringar fattigare. KULTt-t-t-t-tt-tT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0