Whatever it takes,

Män tjääännare blöggen
Tage helg idag jag. Fyfan va gööött! Är inte varje dag man får skjuts å åka bil till skolan heller, de va ingen dret :D Lite i saker ändras hastigt in my life just nu, woopwoop .. Ska troligen till Mora på sportlovet också och jobba. Dock inte säkert än men mumma med lite jobb :D Råka somna när jag kom hem idag. Sov så hårt att jag dreggla nästan sönder en halv kudde, mysig cheeey!! Förkyld som fan är jag också, inte så jättemumma. Personer kommer å går i mitt liv just nuuue. Även dags för å färga håret igen, blond utväxt är inte så charmigt alltså. Va nog de mesta för tillfället skulle jag tro. Jag mår bajsig bra förutom att de är ju trist å förlora kontakten med riktigt bra människor osv. men annars så satans så helvetes bra jag mår, älskar det :D
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0