uttråkad.

100 frågor.

TESTET BÖRJAR: 20:53

1. Fullständigt namn? - Lovisa Sara Andersson
2. Ålder? - 940311
3. Vart bor du? - Kristinehamn
4. Bor tillsammans med? - Mamma, hennes kille och lillebror.
5. Färg på ditt hus? - Rooooosa :D
6. Hus eller lägenhet? - Hus
7. När är du född? - 11 mars 1994
8. Klass? - HVINR2 :)
9. Vilket år tar du studenten? - 2013 :D
10. Något jobb? - Nej ): Feting svårt å få det i k-hamn..

 

11. När gick du upp i morse? - kl 13:50 typ :D haha
12. När ska du sova? - När jag känner att jag inte orkar vara vaken längre ;D
13. Duschat idag? - Yäääpp , gött som fan
14. Kramat någon idag? - Nix :)
15. Pussat någon idag? - Nej :)
16. Vad har du ätit idag? - köttbullar å makaroner,godis :)
17. Dagens klädsel? - Mjukisbyxor och cheapmonday t-shirt
18. Dagens smink? - Absolut free. Inget alls alltså ;D
19. Dagens sötnos? - Gosi ofc :)
20. Dagens roligaste? - Oj, har inte vart med om något speciellt idag :P

 

Socialt:

21. Har du många vänner? - Mja, spela roll om de är många eller inte. Bara de är några bra vänner liksom :D
22. Vem pratade du senast med? - Mammaaa
23. Vem kramade du senast? - Nicklas?:D
25. Hur många har varit otrogen mot dig? - hehe typ 3? vet inte hur man ska räkna som otrogen heller. Men det är det värsta jag vet iaf. fy farao
27. Har du pojk-/flickvän? - Nooup
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Linnea :)
29. Vem fick du senast sms ifrån? - Nicklas :)

 

Favorit:

31. Film? -  ohsnap svårt!, finns så många otroligt bra filmer. Men favvo genre action,lite romantik, osv
32. Låt? - Favorit låt vet jag faktiskt inte. Kanske nån med inflames eller trivium sånnafall.
33. Mat? - lasange + sallad <3
34. Dryck? - cola cola å cola!
35. Färg? - Svart,turkos, :)
37. Stad? - Göteborg! :)
38. Land? - Sverige antar jag :)
39. Ämne i skolan? - Har inge favorit ämne i skolan. Sjukt trött på skolan atm.
40. Människa? - Haha! Ska jag komma på en favorit människa? svårt.. Jim carrey sånnafall;D

 

Senaste:

41. Personen du tänkte på? - Har en hel drös människor i skallen ;)
42. Personen du tittade på? - Motherrrr
43. Gången du sms:ade? - 10 min sedan?
44. Gången du grät? - Oj shittt. Va fan ett tag sedan nu tror jag. Kan fan inte minnas :D
45. Pizzan du åt? - Igår, vesuvio med strips, delade med linnea ;D
46. Gången du var i Göteborg? - somras :)
47. Gången du var i Stockholm? - Oh, vet fan inte. i somras när vi börja skolan?:)
48. Gången du var utomlands? - var nog när jag va 11-13 år? åkte med mormor och morfar.
49. Gången du var hög? - är en snällflicka! Håller inte på med sånt:)
50. Gången du var kåt? - Hahahaha har  inge direkt klockslag på det men :D

 

Antingen eller:

51. Svart eller vitt? - Svart
52. Hund eller katt? - Katt :)
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Både och :) beror på humöret!
54. Tvspel eller datorspel? - Svårt.. Suger på tvspel men älskar mariocart och nhl!. Dataspel suger jag sönder också på,men sitter mer vid datorn än tv;n :)
55. Singel eller upptagen? - Singel:)
56. Hångla eller ha sex? - Ojoj. Svårt. BÅDA?;)
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? - inget av det?
58. Ragga eller bli uppraggad? - Haha både och!
59. Big Brother eller Paradise hotel? - big brother :D
60. Blont eller svart hår? - Jaru.. är ju egentligen blond å saknar det. Men Svart säger jag :D


61. Har du blåa ögon eller bruna? - Blåa :)
62. Choklad eller lakrits? - CHOOOKLAD!
63. Göteborg eller Stockholm? - GÖTEBOOOOOORG:D
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger, fast inom innebandy är jag rightare!
65. Coca cola eller fanta? - cola föfan!:D
66. Pizza eller kebab? - PIZZA
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - älska! :D
69. Leva eller dö? - haha, leva :) visst är man tpl (trött på livet) en jääkla massa dagar men vem är inte de :P

 

Antal:

70. Personer du älskar? - men varå jävla antal? Gillar väl några stycken:D
71. Personer du hatar? - Hatar å hatar gör jag väl inte men har svårt med å gilla en del folk.
72. Gånger du varit full? - oj, inte många gånger kan jag ärligt säga. :)
73. Personer du pussat inom en 24timmars-period? - Haha jadu.. ärligt ingenaning. 3-6 st kanske haha
74. Glassar du ätit på en dag? - Haha 5 kanske? käka ju en jäkla massa piggelin när jag tog hål i tungan :)
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Året har precis börjat. har inte en aning:)
76. Gånger du haft minnesluckor? - hehe snelchey.
77. Gånger du varit hög? - samma här, snällflicka!
78. Personer du saknar just nu? - är väl en drös. Folk från dalarna osv.
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Hmm ja, en gång för mycket iaf :)

vem:

80. Vill du kyssa nu? - hähhähä
81. Ska du träffa imorgon? - Ingen tror ja? blir nog å hålla sig på rummet hela dan.
82. Sjöng du senast för? - Linnea kanske?:D
83. Hade du senast en msn-konversation med? -använder icke msn längre.Prata senast med syrran på skype :)
84. Spelade du tvspel med senast? - Linnea :D
85. Vill du ta med på resa nu? - Hade fan bara vart gött å dra iväg själv :D
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Haha alla jävla dårar vill jag kasta en sten i huvudet på och ja tillochmed dig linnea ;*
87. Förtjänar att dö? - Ingen va djag vet :)
88. Är söt? - jag?
89. Vill du sova jämsides med i natt? - pass

 

Vad:

90. Gör dig glad? - svårt att göra mig glad ibland men jag vet faktiskt inte ;o musik? :)
91. Gör dig ledsen? - Skolan, när jag är fattig, ätit dåligt och människor sometimes.
92. Vill du helst göra nu? - Jag vill helst sitta med en kopp kaffe och en cigg i andra handen med Linnea på nån skön plats :) hade helst velat att de va sommar också.
93. Önskar du att du slapp göra? - Slapp vara på bra humör jämt å ständigt.
94. Vill du ha nu? - Pengar, ett jobb och körkort.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - ett körkort
96. Längtar du till? - tills jag tar körkort:D
97. Gjorde dig lycklig sist? - ojsan, en fet pizza igår med bästizen .
98. Ångrar du i ditt liv? - en del. Meeeeeeen man lär sig utav sina misstag.
99. Är det bästa som hänt dig? - Är tacksam för en hel del!
100. Vad är klockan? - 21:14

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0