Don´t you know?

 

HAALLOJ!
Va hos tandläkaren igår och fick reda på att jag ska få nån jävla bettskena för på natten bitar jag ihop å får bajs ont i käkarna å skallen på morgonen å när jag inte tuggar tuggummi eller något så bitar jag ihop under dagen också. SÅ ska få en bettskena iaf innan jag pyser iväg till Mora :)

Jobbade dubbel pass igår. Va riktigt skojj och allt gick bra! Var en riktigt bra dag igår. Fick även klart besked att jag har jobb i Mora i sommar också. Så jag har jobb i mora till början av augusti sen tillbaka till värmland å jobba på båten till september så har lön ända till october å de grinar ju inte jag över direkt.  Fyfan va aaaaaaaaaaawesome :D

Själv hemma med lillebror i helgen. Ska fan i mej bara ta det förbaskat lugnt. FIck dock jaga hund imorse som sprang iväg ut på vägen.

10 dagar tills jag åker till Mora
24 dagar tills PEACE AND LOOVE

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0