Allergisk mot tjatiga människor? JAJJAMEN

Den jäveln som känner sig sugen på att leva mitt liv fram till augusti eller nå gärna höra av sig snarast till mig! SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ SKOLAN, MATTE, MÄNNISKOR,ORKAR INTE TA BESLUT, HATAR Å INTE HA ÖVERFLÖDE MED PENGAR, ATT JAG INTE KAN GÖRA VAD FASEN JAG VILL.
1. Snart inflames iaf.
2. Snart lov.
3. Snart kanske kirrat peace and love biljetter.
4. Snart troligen släppt min ångest
5. Snart hemma!? Dock vill jag inte tillbaka till värmland, vill inte vara i dalarna. Vill inte vara i Sverige. Ta mig här ifrån.
Jag behöver fan nån jävel som kan tagga sönder mig, sprida massa energi och glädje till mig. Jag vill finna lyckan i mitt liv, Jag vill vara nöjd med mig själv, aldrig känna mig utmattad förutom på natten när jag ska sova, jag vill vara frisk dygnet runt, jag vill ha ett bra liv, jag vill ha en egen lägenhet, jag vill gå ur skolan och jag vill ha ett riktigt bra sommarlov. MEN MAN KAN INTE FÅ ALLT MAN VILL. Och jag finner inte orken till att starta igång något projekt och bocka av mina önskemål. Nej jag får väl isåfall skylla mig själv om jag inte gör något åt det. För just nu orkar jag tamefanimej inte.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0