I can´t read your mind,

Tjoho
Blev 600 kr rikare idag :D Aldrig fel.
Började städa huset de första jag gjorde imorse. Sen duschade jag å fixa mig. Sedan åkte jag och mami ut och övningskörde. De va ett jävligt bra tag sen sist men körde fan på stora vägen! As läskigt :D Sen kom släkten till krillehôla och käka mat och fikade. Allihopa drog nyss så nu ska jag bara ta det lugnt. Försöka plugga lite och sedan blir det nog att jag somnar åt en film.

Saker jag ska göra:
- Boka körlektioner
- Söka jobb
- Plugga
- Mora på praktik och parta sönder
- Inflames den 15 april
- Vill boka tatueringstid, men nu försöker mamma övertala mig att alla sparpengar jag har ska gå till körkortet :(

Har förbannat mycket i zkallen just nu. Ska till linnea två dagar de här veckan å hjälpa henne komma ikapp med skolarbeten också. den lilla jäntan :D

nu blire en smoke
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0