I cant be with you,

Kan man hitta nån sämre bloggare eller?
Fan va sämst uppdatering.
Jag befinner mig just nu i Mora :) tar en paus från skolan och livet där borti. Men de är fullrulle här också. Kom hit i fredags å då blev de vin och mys med mormor. Lördags blev det utgång och fyfarao va knack jag va, herrejävlar. Aldrig vart så bakis som jag va i söndags heller. Vela bara gå och dö. Ångestfylld söndag också. Måndags va jag ledig och sedan har jag haft praktik tisdag och onsdag. Och jag valde verkligen rätt praktik. Fyfan va mycket jag får lära mig å får massa inspiration! Ja herrejävlar ja..

Annars då?
Händer så jävla mycket i mitt liv just nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Kärlekslivet är påväg att rasa ihop, familjen splittrad, vänner går dock bra nu, skolan kan fan imej fara rakt åt pipsvängen. Nej usch. Skönt på sätt o vis att vara i Mora å bara ta det lugnt. Men de är inga lugna stunder här inte. Kan inte skriva allt heller. Men ja, de händer ett å annat iaf. Skulle fan behöva en ensam semester till något varmt och bara vara för mig själv å njuta. Släppa allt i huvudet.. Men icke.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0