Running around in my dreams,

Rackarns så dålig jag är på att uppdatera. Finner knappt nå intresse till å skriva heller. Livet rullar på som en bergodalbana. Ena sekunden är livet awesome som fan,sen händer det att bara några få saker inträffar å plötsligt blir det fml. Livet som 18 åring är iallafall soft. Saknar min syster som är i Usa som fan. Just denna kväll skulle jag behöva ha henne vid min sida och bara prata ut om allt men ändå ingenting.

Skolan går skit. Har fått hem ig varning i matte b. Vette tusan hur fan jag ska klara nationella i maj. Men får ligga i som fan. Kommer inte överrens med läraren för fem öre.  Jag och Linnea har börjat gymma. Fyfan va duktiga vi är!

Är för övrigt sugen som fan på å tatuera mig! Ska till Mora nästa vecka och vara där i 2 veckor. Kan behövas. Har införskaffat mig några nya kläder. De gillar vi! Hatar dock att jag klippte av mig håret.Saknar det som fan nu. buhuhu

ikväll är jag ej glad.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0