Sensible heart,

TJAA ALLA GLADA SMÅ BUSFRÖN!:D
Igår blev det hårdpluggning+hockey hos Linnea! Jag har haft världens sämsta start på den här veckan men hoppas på att den vänder till det bra hållet snart. Jag har även kirrat jobb i maj,augusti och september på en båt. AWESOME. Jag ska försöka å hinna med att söka ytterligare ett till jobb idag! Och även hinna med att skriva klart en uppsatts.

Beställde nyss tågbiljetter till Mora på fredag! Utgång troligen på lördag. DE GILLAS! Wohoho!! Imorgon drar jag och Linnea å gymmar lite efter skolan sedan ska vi hem till henne å åter plugga lite grann som vi ej hann med igår. På torsdag åker jag till fredric efter skolan å sover troligen där, sen får jag inte träffa han på 2 veckor pga praktik i Mora. Men de ska bli jävligt kul att kanske få lära mig kurbits, de är målningen som är på dalahästarna!

Nu ska jag övningsköra lite och handla. Får se vad tusan jag hinner med å göra ikväll.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0