swaaag,

MEN TJÄNNARE FÖLKET
Fått lite klagomål att jag bloggar så dåligt så får fan ta och skärpa till mig nu! Är i dalarna i Mora för tillfället. Bryter som aldrig förr på dalmål. FIfan.. Jobbar och sliter som ett djur på restaurang. Men blir goa pengar. Vasaloppet å grejer i helgen här så lär bli knökat med folk. Jobbar typ 11 h om dan. fyfan.. Sover på  tältsäng som är 80nhos mormor, tror ni jag saknar min stora säng eller? JAJJAMEN. Saknar även Fredric :( Snart blir man 18 också. Bara 9 dagar kvar. wohohohoo. Rock n roll. FIck för mig i förrgår att jag skulle bli ljushårig igen också. Fyyyyfan, på måndag blir det krismöte hos frisören för å kika på mitt hår å se hur många timmar hon behöver för å fixa till så jag ser lite vettig ut på skallen. Sugen på ljushårig å page. Kan bli jävligt stor förändring nu när mitt hår går ner på halva magen .. hmhm får la se hur det blir! nu ska jag krya under täcket å ringa fredric :)

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0