Tider jag saknar,

blöblblö saknar mitt lång mörka hååår.
Vill bli ljusare nunununu. Hatar färgen jag har nu..
Jaja nog om håret. Sådär retarded ser jag ut nu för tiden iaf.
Annars då?
Alltså jag mår bra egentligen.
Men så kommer de här små sakerna.
1. Saknar min syster
2. Saknar folk jag umgicks å prata med förut, tappat kontakt som fan med en del. Frågan är, vad fan hände?
3. Får reda på personliga saker jag aldrig har vetat tidigare och även nya nyheter har dykt upp som tar jävligt mycket på krafterna och man vet att man kan inte ens hjälpa till eller göra något åt en del saker o ting. Hjälplös så innni.
4. Känslokalla killar. bläblbälä SKÄRP ER FÖR I HELVETE. Behandla oss tjejer bättre  så ska ni få se att vår pms förminskas också! syftar dock inte på alla killar men jävligt många killar som jag har stött på är ju slut i huvudet och ni lär fan skärpa er tycker jag. Å HÖR SEN.

Men annars så mår jag fan bra, pigg, lagomt positiv när jag ej får pms ryck.
Saknar dock att jag nästan aldrig är för mig själv längre. Har aldrig ensam tid eller vad man ska kalla det. Och kan nästan inte sova själv längre. De sa bara poff. Både negativt å positivt. Frågan är om jag börjar få kalla fötter nu!? NU liksom? Aja, DE LÖSER SIG! Allt löser sig..
Saknar å inte kunna prata med nån längre om precis allt men ändå ingenting. Vart har alla tagit vägen? De va så här jag inte ville ha det.
Och inte gör jag något åt det? Hmmm..
blä
SMOKE NU HÖRS!!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0