Anywhere in the world,

Tjuuuhuu
Va en jäkla dag igår. Hade en strålande fruktansvärt bra dag igår. vakna med glatt humör, de va fan ett bra dag sen jag vaknade glad. Men igår gjorde jag de och hela dagen gick bra, skola + jobb. åså låg jag sedan kl 12 på natten i linneas säng å va helt jävla slut och ville inte att den där braiga dagen skulle ta slut!

Idag gjorde jag matte B nationella. å de gick väl som de gick, håller tummarna till ett godkänt! Slutade efter det å de tog 3 timmar. så slutade halv 12 :D åkte hem å solat hela dagen och snackat med Syrran som fortfarande är i Usa. hihi skön syrra :D

Har även lagat mat , duschat å lite sånt. Lär snart sova så jag orkar med skolan + jobb imorgon :D wöwöwöö

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0