Dear diary...

Ge mig lycka, bra hälsa och pengar! Jag skulle ge allt för å kunna klara nationella proven som börjar närma sig.. Jag längtar så förbaskat mycket till sommaren och sommarlovet så jag äntligen kommer ifrån skolan lite grann. Jag vill verkligen ha den 26 Juni nu! Stå där i Borlänge,allt är kaos på peace and love å jag ska va så jävla dräggig, full, galen och så förbannat jävla glad så de finns fan inte. DEN DAGEN skulle jag verkligen vilja ha nu! Annars så har jag fan de bra ändå. Kirrat sommarjobb. hahaha sen kom jag inte på nå mer.. Någon kan ju gärna få kirra körkort åt mig, de vore rätt awesome faktiskt. Pojkar är skit men de vet vi ju redan. Tjejer är också skit men de tror jag att jag kan slippa nämna också för de vet vi ju. Har jävligt bra vänner for the moment. Livet rullar på. Borde börja sporta igen. Men de går rätt slött nu faktiskt.. Tragiskt , jaja jag vet men så äre! Har jävligt tight scheamisch nu faktiskt. Svamlar å skriver helt flummigt så man lär ju fan tro jag är på snöret. Men icke jag är bara förbannat jävla sleten,trött, osvosvosv. Så jag är bara lite vimsig.  Men de va nog allt för mig
GÅ å lägg er förfan
peace out
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0