Different lives,

Men tjeeennare fölket
Va så fruktansvärt trött imorse å ville bara slänga sönder telefonen imorse när alarmet ringde men jag tog mig upp och kom i tid till skolan! Har kaklat hela dagen som gick som de gick.. Hade glömt arbetskläder så självklart så kladda jag ner hela skinnjackan i Fix plus att någon jävel hade tappat en stor klump på golvet som jag naturligtvis gick i. Under lunch så fick jag såklart smör på jackan och gick även på nå kladd på golvet i matsalen.. suck

Sen vare dags för möte med rektorn och en lärare. Gick som det gick det med..
Sen vare bara å skutta på bussen in till stan och jobba! Skulle ha vart 70 personer idag men de dök upp 25 pga vädret :( Fett tråkigt men men :D

Har nyss duschat och packat lite smått inför ihelgen som jag kommer spendera med Linnea. Planerna är oklara men jag ska försöka plugga lite grann iaf. Ligger jääävligt efter i en massa ämnen nu.. inte bra inte bra..

Dags för å sova!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0