flytta på dej,

Godmorgon alla bakfulla å icke bakfulla!
Igår åkte jag hem till min syster Beckie och färgade hennes hår,åt lite mat och rökte vattenpipa. När jag sedan åkte hem och klev av bussen i kristinehamn ser jag massa ungdomar som har bryte sig in på kristinehamns resecentrum! Jag va på sånt jävla fuckyeah humör så jag tvekande inte ens på å ringa polisen :D Så hade kontakt med polisen igår kväll! Jävligt skoj! VIlken kick å jag kände mig som en bra person ;)

Vaknade nyss. Ätit lite frukost och tänkte gå ut å ta en morgon cigg snart. SKa även tjata lite på mamma å se om vi kan övningsköra idag! :D Annars ska jag försöka göra lite läxor osv.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0