Give me love,

opoohsnap va dålig uppdatering.
Men drog till Linnea i fredags efter skolan. Lagade mat, städade hennes rum å klippte hennes hår i fredags :) I lördags så va vi hos nicklas å gratta han som fyllde 19 år :) Kvällen slutade helt cp. haha, å vakna inte hos linnea menmen haha!

Igår va vi helt jävla sletna,borta å låg förmesta dels i sängen när båda hade kommit hem igen haha. Köpte lite godis å cola å kollade på film :)

Skolan har gått otrolitg segt idag. Men jag tog mig igenom den och nu är jag hemma, har fått i mig mat i magen å kollat på det sista avsnittet av the vampire diaries.. Smällde av vilket sjukt slut. dog nästan. GE MIG SÄSONG 4! nunuunuu

NU måste jag plugga!!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0