I will never let go,

Jag tror nästan att varje gång jag har lyckats försova mig så är nästan hela dagen förstörd.. Tror ni inte att jag lyckades försova mig big time imorse eller? Och vakna 20 min innan min buss skulle gå... Woho
Va så stressad när jag skulle skutta till bussen så jag tänkte ta en cigg för å stilla min stress å hunger lite grann eftersom jag ej hann äta frukost heller. Haha har jag inte lyckats total förstöra min tändare då!? herregud hur lyckas man..

Kom till skolan i tid. Hade bara en lektion idag och den gick bra. Sedan hade jag inte ärenden å utföra på ungdomsmottagningen. Jag ska nu få svika mina p-piller cerazette... 4-5 år har jag hållt er trogen men får nu dumpa er.. tyvärr.. Får se vad som händer med mig utav de nya p-pillerna.

Åkte sedan tillbaka till skolan och gjorde omprov. Hahaha fyfan va sämst det gick!

Har annars hunnit med å övningskört, handlat till helgen då jag är själv hemma eftersom alla drar till mora å jag måste va kattvakt å ska även jobba :) Sedan när jag å mami hade handlat klart så vare såklart jag som skulle göra maten utan att någon hjälpte till, diska å duka å allt.jajjamen..

Nu äre dags för en smoke. sedan film. sedan dö eller nått.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0