JAG VILL JAG VILL JAG VILL.

Jag vill ha körkort
Jag vill ha bil
Jag vill ha jobb efter september då jag inte längre har nå extra jobb
Jag vill ha den 26:e Juni (Peace and love)
Jag vill tatuera mig
Jag vill ha sommar
Jag vill ha nya kläder
Jag vill ha egen bostad
Jag vill ha ett lyckligt å hälsosamt liv
Jag vill träffa min syster i USA
Jag vill vara brun
Jag vill ha långt hår

Mycket man vill... fyfan va tragiskt detta är.
Men om vi tänker såhär..

SKa jobba som fan i sommar å spara ihop pengar så troligen inom detta år har jag körkort. Jag får då låna mammas bil lite då och då. Jag får fan ta mig i kragen och gå runt å söka lite jobb sen i höst. Tiden kommer rinna iväg i värdens fart så snart äre fan den 26;e juni. Om jag har pengar kvar efter körkortet så ska jag fan tatuera mig. Sommaren är på gång, jag får bara ha tålamod. Nya kläder får jag vänta med om jag ens har pengar till det. Får kirra bostad när jag har gått ur skolan och har ett fast jobb. Om jag hittar en trevlig bra man till mig själv kan jag bli lycklig om jag inte peppar på mig själv å tänker att jag mår fan bäst å va själv. Jag får ta och motionera mer och äta mer nyttigt när jag har tid å orkar hihih. Om jag har pengar kvar efter i sommar ska jag fan dra till min syster annars så är skype jävligt bra. Brun kan jag ej bli och kommer aldrig bli, blir bara röd :( Om jag är snäll mot mitt hår så har jag snart långt igen :D hiihi

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0