Lovers without love,

Så..
Inte många timmars sömn inatt.
Va inte många minuter i skolan förrän jag kände av att jag börjde få känningar utav urinvägsinfektion igen. Kirrade tid på vårdcentralen kl 1 i kristinehamn. Fick samtal nyss att jag ska äta penicillin 7 dagar till. Avslutade nyss 10 dagars i söndags. De går bra nu osv.

Grädde på moset så är jag förkyld. Jag kan ej dricka vatten som jag nästan måste nu, överdrivet mycket.

PLUS att jag säger det igen JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ KILLAR. jävlar.. Celibat nästa.

Haft sån pissig dag så nu har jag gråtit i över en timme i streck. Ringde nyss linnea för å försöka bli på bättre humör så nu gråter jag inte längre iaf. <3

VAD ÄRE FÖR JÄVLA FEL PÅ MIG?

Sliten,trött,förbannad,känslor tar helt enkelt över nu. fyfan

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0