There's a light,

God kväll!
Haft en awesome helg hos Linnea. Gått på bio å grejer. Vi såg The lucky one. Kan ju säga att jag grät mig igenom hela filmen :D Haha! Tyvärr tog min helg tillsammans med Linnea slut igår. Skulle egentligen till Deje å fira valborg men ändrade planer så jag skulle till maskinen på nöjes istället å där efter blev det mer ändrade planer så det slutade med att de två underbaraste människorna här i värmland skjutsade hem mig!

Idag har solen vart framme hela dagen på klarblå himmel! Fyfan va underbart med sol å vad glad man kan bli utav en sån liten sak! Har hunnit med en hel del idag! Vaknade kl 8 imorse å kunde ej somna om. Har kirrat deklarations papper, kirrat boende i Mora i sommar, kirrat jobb efter skolan denna vecka, tvättat kläder, lagat mat, övningskört, handlat å fått en platta cola! Jag bölar då inte över denna dag. Fyfan va awesome dag! Tyvärr tar den fan slut snart.. Innan jag lägger mig så ska jag hänga tvätt, måla naglarna och gosa ner mig med lite godis + cola å sätta på en film!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0