Things are gonna get better,

Kanske ska uppdatera er litegrann om vad som försegår in my life igendå.

Imåndags så drog jag till skolan sedan följde ajg men några å besikta en bil sen fick jag skjuts hem till Linnea å va med henne på kvällen + massa mer folk och spelade brännboll och grillade marshmellows. Mysigt mysigt!

Igår (tisdags)
vare nog min vääärsta dag på jävligt länge. Fick skjuts till skolan av coffe. Började 9. Kan säga att från 9:30-14:00 nö grät jag hela dan. Tack vare att min Matte B och Naturkunskaps lärare har hackat på mig hela jävla året nu. (Vår personkemi fungerar inte för fem öre. ) Anklaga mig på morgonen att ha fuskat på prov och fotograferat provsvaren. Alltså!?!? Visade henne mina album på mobilen som hon gött å väl kunde kolla igenom. De va fan droppen. Kan säga att de krävs jävligt mycket av en lärare å knäcka mig å de lyckades fan hon med!!

Slutade med att jag hade möte med rektorn för såhär ska de ju inte gå till? Att en lärare kränker en elev på de viset hon har gjort under året. SKällt ut mig i stora entrén tidigare också. Finns en jäkla massa hon har gjort å en elev ska inte ha en klump i magen innan den ska gå in på lektion pga läraren. Så nu väntar jag på att de kommer bli ännu ett möte med Lärare,rektorn och jag och diskutera detta. För så här kan de ju inte fortsätta. Vi lär komma på en lösning eftersom ajg kommer ha henne nästa år igen.. fyfan

Inte nog med det så när jag för engångskull hade slappnat av och lugnat ner mig en aning vid lunch å går ut från matsalen så sitter den där personen precis utanför matsalen som slutade med att jag sprang ut från skolan å fick seriöst nå psykfall av panikångest eller liknande. grät så jag höll på å spy å kunde inte andas. Två av mina bästa polare fick hålla om mig.. Haha herregud. Vilken sinnessjuk dag.

Idag starta min dag hos tandläkaren, gick bra!
Skolan-föreläsning
sedan vare jobb efter skolan som gällde. Kulkul!!

Nu är jag ätnligen hemma å fått i mig mat och håller på att tvätta kläder å även laddar ner det senaste avsnittet av the vampire diaries. Den som orka läsa hit får en jäkla massa creeds. Duktigt jobbat!!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0